News & Events
„Tai vizualinė muzika”: George’as Milleris apie veiksmo scenas filme „Furiosa”
Režisierius atrado savo metodą, kaip kurti dinamiškus epizodus.
„Pašėlusio Makso” filmų serijos režisierius George’as Milleris papasakojo, kaip jam pavyksta nufilmuoti ryškias ir įsimintinas kovų ir lenktynių scenas. Tokių epizodų turtingumas – vienas iš šios kino frančizės vaizdų bruožų. Jų bus gausu ir naujajame filme „Furiosa: Pašėlusio Makso kronikos”. Režisierius prisipažino, kad savo kūryboje jis semiasi įkvėpimo iš muzikos: ir kuriant, ir montuojant.
Muzika yra geriausia analogija. Tai savotiška vizualinė muzika. Man pasisekė dirbti su puikiais kompozitoriais. Mačiau, kaip jie meistriškai perteikia intonaciją, ritmą. Tai savotiškas šokis tarp kameros ir to, kas vyksta filmavimo aikštelėje. Viskas turi ritmą, jį reikia jausti ir įrašyti – kaip muziką.
George’as Milleris
Tuo pat metu Mileris pabrėžė, kad be turiningo turinio žiūrovai nepajus ekrane vykstančio veiksmo. Jo nuomone, kiekvienas veiksmas turi turėti pagrindą.
Scenos turėtų būti siužetinės, paremtos veikėjais, jų troškimais ir ketinimais bei jų tarpusavio konfliktais. Konfliktas turėtų būti eskaluojamas. Veiksmo scena visiškai priklauso nuo veikėjų. Joje veikėjai sąveikauja tarpusavyje. Jei taip nėra, stebint visą tą judesį ir triukšmą tampa kažkuo panašiu į tuščių kalorijų vartojimą: tik tam, kad prabėgtų laikas. Nesuteikiant tam jokios prasmės.
George’as Milleris
Priminsime, kad pasaulio kino teatrų kasose „Furiosa” pasirodys gegužės 24 d. Tai „Pašėlusio Makso” priešistorė. Žiūrovai, kurie jau matė filmą, apie jį atsiliepia labai teigiamai.