News & Events
Sukurtas dirbtinio intelekto filtras, kuris paverčia piktą kalbą į ramią
- 2024 15 birželio
- Posted by: webmaster
- Category: Naujienos Technologijos
Šaukti neverta.
Japonijos technologijų milžinė „SoftBank Corp” sukūrė emocijų panaikinimo sistemą – telefono balso keitimo technologiją, kuri, naudodama dirbtinį intelektą, piktą kalbą paverčia ramia. Ji turėtų sumažinti didėjantį skambučių centrų operatorių streso lygį. Pastaruoju metu Japonijoje fiksuojamas smarkiai išaugęs nepatenkintų klientų skaičius.
Prie šio projekto buvo dirbama trejus metus. Technologija yra dviejų etapų procesas: pirmiausia dirbtinis intelektas atpažįsta piktą balsą ir išskiria svarbiausius kalbos momentus, o tada, naudodamas akustines priemones, sukuria natūralų ir ramų toną.
Tam neuroninis tinklas buvo apmokytas atpažinti daugiau nei 10 000 balso duomenų elementų. Kūrėjai taip pat pasamdė 10 aktorių vyrų ir moterų, kurie kalbėjo 100 įprastų frazių su skirtingomis emocijomis. Šiuose įrašuose buvo šauksmai, kaltinimai operatoriams ir reikalavimai atsiprašyti.
Technologija nekeičia skambinančiojo žodžių, tačiau gerokai sušvelnina intonaciją, su kuria jie tariami. Pavyzdžiui, aukštas moteriškas balsas automatiškai tampa žemesnis, o garsus vyriškas balsas, kuris gali skambėti bauginančiai, tampa draugiškesnis. Tuo pat metu skambinantysis pokyčių negirdi.
Kūrėjai pažymėjo, kad visiškai nepakeitė kai kurių pykčio elementų, kad operatoriai galėtų suprasti, su kokia situacija susiduria, ir atitinkamai reaguoti.
Kol kas „SoftBank” sistema veikia tik japonų kalba. Planuojama, kad šalyje ji bus pradėta naudoti kitų metų balandį. Ateityje bendrovė pasirengusi pridėti kitų kalbų palaikymą, jei bus pageidaujama.